sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Lelukausi lähestyy!

Mä rakastan joulua. Ihan tosi tosi paljon nimittäin tykkään siitä. Vaikka en enää kirkkoon kuulukaan, niin mä silti aion jatkossakin juhlia sitä.

Siihen liittyen tänään tipahti postiluukusta sitten tällainen setti.

Oliko se aina tällä samalla nimellä?
Vanha kunnon lelukuvasto napsahti kotiin. Pyry on niin pieni, ettei se vielä osaa valita kunnolla. Joten hyvänä isänä tein valinnan sen puolesta. Vuodelle 2014 Pyry on saatava seuraavia juttuja.

Tämähän nyt on itsestäänselvyys. Dusty on kovin juttu kotona tällä hetkellä. Kolmessa päivässä söi jo patteritkin ekan kerran loppuun. Dustya lisää kotiin.
 Nerffiä ei vaan voi olla maailmassa tarpeeksi. Mä en ole koskaan omistanut sellaista. Tai siis Pyry ei ole koskaan vielä omistanut sellaista. Olisi hyvä juttu kyllä Pyrylle.
Hot Wheelsit oli kovia jo kun mä olin pieni. Meillä oli niitä aika paljon. Sitten meillä oli erilaisia feikkihotwheelsratoja, jotka oli vielä hienompia kuin oikeat. Autot taisi olla kokoelma eri settejä ja eri malleja kymmenistä sarjoista. Paljon niitä oli kuitenkin. Ja ne radat mitä me tehtiin oli ihan parhaita koskaan. En siis juurikaan välitä autoista. Enkä poikajutuista, mutta kamoon... Hot Wheels :)

Joo, kyllä joulussa parasta on se rauhoittuminen ja hidastaminen ja vaan oleminen rakkaiden kanssa. 

Ja lelukuvastot, ne on ihan huippuja.

P.S. Legot puuttui kokonaan. Onneksi, koska muuten olisi ollut vaan legoja tässä tekstissä. Pyry tykkää tosi paljon legoista.


0 comments: